EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Homous on edelleen luonnotonta

/ #167 Re: Re: Re: ..

15.04.2014 21:12

#78: - Re: Re: .Homouden funktio luonnossa on eri asia kuin ihmisillä. Se perustuu usein vain alistamisen tarpeeseen. Ja usein myös siihen että naarasta ole saatavilla.   Homous ihmisillä syntyy samaistumisongelmista omaan sukupuoleensa,  ja homouden taustalla on usein esim. insestiä.  Ehetyminen on täysin mahdollista ja kuten eräskin terapiaa yli tuhannelle homomiehelle antanut totesi, "lähes jokaisella homomiehellä on ollut huono ja epäkunnioittava suhde isäänsä".  Amerikkalainen x-gay ryhmä totesi kerran arvostelijoille: "miten selitätte 20 000 entistä homoa".  Homoudesta on päästy usein myös eroon rukouksen kautta  (ks.googlella  esim. tapaus Amadeus Oilinki). On täysin idioottimaista väittää että lapsi ei tarvitse äitiä ja isää. On sanomattakin selvää että molempien mallia tarvitaan. Tuohon postimerkkiin olisi pitänyt laittaa vielä pieni lapsi noiden karjujen viereen niin ehkä paremmin olisi tullut selväksi ettei karjujen eli miesten taipumukset viittaa lastenhoitoon ja hoivaamiseen.  Voidaan aivan yleistäen sanoa että pojat leikkivät autoilla ja tytöt nukeilla, siitä huolimatta että joitain poikkeuksia onkin. Jokainen päiväkodissa työskennellyt tietää tämän, eikä kyse ole suinkaan kasvatuksesta vaan täysin luonnollisista eroista, jota meidän aikana koitetaan kieltää. Lastenpsykiatrian prof. Tuula Tamminen toteaa: "Tehdyt tutkimukset eivät vielä riitä todistamaa että homoliittojen lapsille ei koidu liitosta mitään haittaa, ja että tutkimuksia pitää tehdä vielä lisää. Uusissa tutkimuksissa on todettu että jopa kolmen kuukauden ikäsen vauvan kehitykseen vaikuttaa se, että häntä nostelee sekä mies että naispuolinen henkilö".Toki elämä jatkuu ilman homojakin, mutta myös homoilla on myös luontainen tarve hankkia parille omia lapsia, mutta sehän on mahdotonta. Adoptio on vippaskonsti jota lapsettomat heteroparitkaan eivät aina halua. Päivänselvää on myös että kaksi erilaista rikastuttaa tosiaan enemmän.  Voiko olla mitään tylsempää kuin kaksi samanlaista jässikkää etsimässä toisistaan iloa, kun vaihtoehtona on herkkyys vastaam jämäkkyys, pehmeys vastaan kovuus ja karskius, kauneus vastaan komeus, hentous vastaan voimakkuus eli ts.  naisellisuus vastaam miehekkyys.  Vain  vastakkaiset sukupuolet voivat houkutella ihmisestä hänen parhaimmat ominaisuutensa esiin.   Peräsuoli ei ole tarkoitettu yhdyntään. Mutteri + pultti-systeemi on luonnollisin ja myös nautinnollisin.  Joka ei usko, hänen kannattaa kokeilla, ja tutustua naisen anatomiaan.  Kaikki muut ovat huonoja korvikkeita, myös lesboilla. Ramattu voidaan osoittaa todeksi,  ja onkin osoitettu  jo monta kertaa. Ongelmana on vain ihmisen epäusko. On turha aliarvioida uskontoa,  sillä  loppujen lopuksi kaikki käsitykset todellisuudesta perustuvat uskonvaraisiin oletuksiin eli ts. uskoon.  Myös heidän,  jotka luottavat vain tieteeseen.  Tämän myös tieteenfilosofia myöntää.