Big Brother ohjelma lopetettava kusetuksen takia

Jussi Jokinen
Valkeakoski

/ #10 mietin.

17.09.2008 19:29

Ok.
Asiahan on nyt niin, et ei tässä vielä tuomita ketään.
Mutta jos ko. henkilö saa sen 20 000 nimeä ja todellakin vie asian kuluttaja-asiamiehelle, niin tällöin kuluttaja-asiamies varmaan tutkii asian ja saamme kaikki siitä kyllä kuulla, miten asia lopulta sitten on.
Itse ihmettelin kyllä aivan samaa kuin adressin luoja ja näin ihmetteli mm. norjalainen vedonlyöntitoimistokin.
Ja mitä bb-Skandaaleihin tulee niin ei tämä olisi ensimmäinen äänestys mistä tehdään ilmoitus. Briteissähän tuotantotiimi jäi viimevuonna kiinni hieman vastaavanlaisessa tapauksessa.

Itse olen ennemminkin epäileväinen kaikkiin tv.n välityksellä tapahtuviin äänestyksiin, sekä esim soittopeleihin.

Esim: voittopotti yms visat jossa nopeus voittaa, kun vastaat 3 esikarsinta kysymystä oikein ja olet nopein niin pääset suoraanlähetykseen ja sinulla mahdollisuus voittaa rahaa. No joskus kokeilin asiaa... Vastasin kaikkiin kysymyksiin oikein ja ihan arvalla, mutta painoin niin nopeaa, että melkein ennakoin ja jäin odottelee linjoille. Noh en ollut nopein, Mutta Annikki 67v pietarsaaresta veivas viä nopeempaa :) Annikkilla on melkoset räikkösen reaktioajat. =) En epäile etteikö joku olisi voinut vielä olla nopeempi kuin minä, mutta Annikki oli minullekkin yllätys!!!

Tosin nopeustehtävissä on eroa onko esim lähellä linkkiä joka vie gsm-painallukset eteenpäin jne jne...