Käsiaseitten kotona säilyttäminen lopetettava

Adressin tekijä

/ #7 Michail Jaction.

24.09.2008 14:19

Voi toki, mutta haluan nähdä kyseisen suksista rakennetun jousen joka on yhtä vaarallinen kuin pistooli.
Pitää muistaa että puoliautomaattinen pistooli on huomattavasti vaarallisempi kuin jousi, vaikkakin jousellakin ihmisen hengiltä saa.

Satun harraastamaan itse jousiammuntaa ja voin väittää että jousella ampuminen on vaativampaa kuin pistoolilla, yleensäkin jousen virittämiseen menee aikaa (en puhu minuuteista, maalaisjärki sallittu).

Muutenkin jos ajattelee pitemmälle jokainen joka on koskaan jousen ja pistoolin nähnyt (tai vaikka ei olisikaan) osaa arvioida kumpi on helpompi kuljettaa julkiselle paikalle kenenkään huomaamatta. Haulikonkin saa paremmin piiloon kuin jousen.

Voihan ihminen toki ottaa auton ja lähteä sillä riehumaan kaupungille neljän ruuhkaan. Vaihtoehtoja on monia, mielestäni käsiase on kuitenki autoa, pommia, jousta, puukkoa jne. vaarallisempi. Tai miksei varasta sitten suoraan vaarallisten kemikaalien kuljetus autoa ja aja sillä helsingin keskustaan, tähän vastauksen tietää jokainen.

Näihin en enään kantaa ota, näitä voi keksiä lisää niin paljon kuin on suomessa ihmisiä.