STOP Ortelan koulun lakkautukselle!

sata vuotta eikä suotta

/ #35 sata vuotta eikä suotta

12.05.2014 18:42

Kuinka paljon kaupunki säästää mikäli lasten lähikoulut suljetaan ja lapsia joudutaan koulukuljetuksin kuljettamaan kouluille? Tuleeko siitä säästöä? En uskoisi senkään olevan aivan ilmaista kaupungille.
Aikaisemmin mainittiinkin jo lasten turvallisuudesta,kun lasten koulumatkat pitenevät,onko se lapsen etua?
Onko lapsen etu että päättäjät ajattelevat asioita vain hyvän mahdollisesti vapautuvan tontin sekä bisneksen kannalta?
EI.EI SE OLE,
Lapsen etu olisi saada jatkaa opiskelua Ortelan koulussa. Jossa opiskelu on mukavaa,laadukasta ja koulussa on hyvä olla.
Eikö se ole tärkeintä,lapsen hyvä olo?ilo opiskella? rauhallinen,lapsiystävällinen sijainti? Nämä kaikki toteuttaa Ortela,miksei sitä ajatella?
Tottakai myös Ortela tulee tarvitsemaan korjausta joskus,tottakai, eihän me ihmisetkään ikuisesti kunnossa pysytä ilman korjausta mutta jos vaihtoehdot on korjaus(kun sen aika tulee) tai kokonaan koulun lopetus niin ottakaa nyt hyvät päättäjät järki käteen ja ne euron kuvat pois silmistä ja ajatelkaa järjellä tämän toimivan kuolun suhteen.