Käsiaseitten kotona säilyttäminen lopetettava

Miska Kettunen
Adressin tekijä

/ #10 :D

30.09.2008 02:12

Mark,
Millä tavalla unohdettiin harrastajat? Luitko itse tekstin mitä olen kirjoittanut?

Olenko sanonut että aseet pitäisi kieltää kokonaan? Harrastusta voisi harjoittaa samalla tavalla kuin ennenkin mutta asetta et sieltä saa kotiin vietäväks. Harrastus ois keskitetympää ja valvonnan alaista.

Timo, (Käsiase (engl. handgun) tarkoittaa yleiskielessä pelkästään kädessä tai käsien varassa pidettävää asetta kuten kertalaukeva pistooli, puoliautomaattinen pistooli, täysautomaattinen pistooli ja revolveri).
HUOM. yllä oleva sulkeitten sisällä oleva teksti on lainattu suoraan wikipediasta

Pistoolillako meinasit karhuja kaataa? Käsiasemetsästys on suomessa kiellettyä.

Taisit säki lukea koko tekstin missä mä painotan vielä kahteen kertaan että käsiaseitten säilytys kotona pitäisi kieltää.
Jos noin hyvä mielikuvitus on niin samalla henkäyksellä oisit voinu miettiä et mitä jos alue on suljettu? ja sieltä sitä mutkaa ei mukaan saa.

Haulikko ja kivääri on metsästystä varten, ei sua kukaan tuu seuraan jos oikeesti metsästät haulikollas tai kiväärilläs mut se siinä just on et yritä viedä haulikko tai kivääri kouluun mukaan, varmasti joku kiinnittää huomiota pummpuhaulikkoon tai hirvikivääriin.