Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen

Pori

/ #85 humanistit, avatkaa jo silmänne

01.11.2008 12:30

En käsitä sitä, kuka täällä kehtaa kieltää tämän asian: maahanmuuttajat eivät tee suhteessa sen enempää rikoksia kuin suomalaisetkaan?

Ne ketkä tätä kehtaavat väittää, avatkaapa seuraava linkki ja lukekaa se läpi:

Oheisessa linkissä olevat tiedot ovat faktoja. Sääli ettei humanistien silmät tätä totuutta kestä. Jos ei kestä lukea tuon linkin tekstiä, avatkaa vaikka TV.
Jimiltä esimerkiksi tulee sarja nimeltä tyhmät rikolliset. Kyseiseen sarjaan on randomilla valittu kaikenlaisia rikoksia. Kysyn siis: KUINKA monesti tekijänä on tummaihoinen? (en voi sanoa neekeri, koska olen heti rasisti). En ole tehnyt noista sarjoista mitään virallisista tilastoa, mutta arvioni mukaan sarjassa esiintyvistä rikollisista n. 70-80% lienee tummia.

Erilaisuus on rikkautta. Onko se rikkautta, että tummat tekevät rikoksia suhteessa paljon enemmän? ei mielestäni. Tuija Braxin mielestä se on rikkautta. Se on hyvä että meillä on ministeri tasolla noinkin viisaita ihmisiä?

Haluatteko te "tasa-arvoa" kannattavat Suomesta Amerikan? Oletteko huomanneet millä mallilla asiat siellä ovat?

Ei tarvitse mennä kuin ruotsiin, nähdäkseen, että monikulttuurisuus ei vain toimi.. se on niin yksinkertaista. Jos haluaa nähdä mustia ihmisiä, niin paras vaihtoehto siihen olisi ostaa lentolippu Afrikkaan. Tai kirjoittaa googlen kuvahakuun Nigger jne, sieltä niitä löytyy.

Olisia todella hienoa jos tästä aiheesta saataisiin oikeasti jotain järkevää keskustalua aikaan kukkahattutätien kanssa. Tämä ei ole mahdollista, koska tuntuu menevän herne nenään :)