Ensihoidon, pelastuksen ja poliisin edustajille anonymiteetti todistajina

EI HYSTERIA JA PELKO LAKEJA.

/ #43 Re: Yksityinen puoli mukaan

25.06.2014 22:33

#39: Kenttämies - Yksityinen puoli mukaan

Yksityisen puolen hekilöstöä unohtamatta ja sitten vartijat ja sitten ja sitten. Tässäpä se lumipallo efekti on jo täydessä vauhdissa. Ei missään nimessä tälläisiä lakeja ! Muuan kommentissa mainittiin, että se jo pitäisi riittää oikeudelle, että todistaja on poliisi tai joku muu viran haltija. En tiedä muista, miten olette seuranneet esim. suomen poliisin sekoilua, heidän jo muutenkin täysin yliammuttujen valtuuksien kanssa, joka on näyttänyt varsin selkeästi sen, että heihin ei voi luottaa, eikä näissä asioissa todellakaan ole kyse yksittäisestä asiasta ! tälläiset lait esim. suomen viranomaisten käsissä on takuu varma katastrofi mutta saapahan ainakin Euroopan ihmisoikeustuomioistuin taas uuden juttu suman käsiteltäväksi suomen suunnalta, aivan kuin suomesta ei olisi jo juttuja EIT: ssä ruuhkaksi asti muutenkin. Me voimme valita joko pelon taikka fasismin väliltä. Siitä kumpaan pelkoon perustuvat lait lopulta johtaa, ei ole varmaankaan epäselvää suurimalle osalle ihmisistä. Jos, jopa poliisi alkaa yhteiskunnassa piilotella sermin takana, on se rikollis-jengeille, vähintäänkin väärä signaali puhumattakaan muista viranomais tahoista tai kansalaisista puhumattakaan. Suomessa jo nyt on esim. poliisille annettujen yliampuvien valtuuksien takia kansalais-oikeudet huonolla tolalla, eikä sitä pidä mennä pahentamaan entisestään, lisäämällä salailuun perustuvilla laki pykälillä, varsinkin jos niiden taustalla on epämiellyttävyys tai pelko.