Cheryll takaisin BB-taloon!

Raisio

/ #5 Helppo kumota

12.11.2008 08:47

Molemmat väitteet on helppo kumota.

Lainaus: "Lähettäessään Cheryllille + -ääniä saivat he seuraavanlaisen tiedotteen puhelimiinsa: "Palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä"!"

Tämä ei ole mitenkään uusi asia. Tätä on esiintynyt ennenkin äänestystilanteissa ja juurikin äänestäessään TEKSTIVIESTILLÄ. Minulle on käynyt myös monesti niin, että lähetän viestin ja välitystietoihin jää tilaksi "odottaa" yli 15minuutiksi. Vasta kun äänestys on ohi, tulee viesti "Viesti toimitettu".

Lainaus: "Kaiken lisäksi Iltalehden verkkosivuille ilmestyi jo kello 22.09 uutinen Cheryllin häädöstä"

Tässäkään ei ole mitään ihmeellistä. Kaikista häätöäänestyksessä olevista henkilöistä kirjoitetaan etukäteen artikkelit. Pitää ottaa myös huomioon että suorat lähetykset _EIVÄT_ ole oikeasti suoria, vaan nekin lähetetään viiveellä. Mikäli lähetyksessä tapahtuisi jotain odottamatonta niin se saataisiin vielä estettyä tarvittaessa. Sitten tähän viiveeseen päälle vielä digiverkon oma viive, joka vaihtelee omasta antenni/kaapeliverkosta.

Tiedotusvälineillä on luultavasti suora yhteys kokoajan paikanpäälle ja saavat varmsti tiedon heti kun se on julkistettu.