Irja Askolan erottaminen kirkon virasta

ateisti

/ #20

03.07.2014 22:09

Outoa porukkaa.Mä olen itse ateisti mutta Irja Askolaa pidän arvossa.Jospa hänen kaltaisiaan olisi uskovaisten piirissä enemmän,ehkä maailmassa ei olisi niin paljon epöoikeudenmukaisuutta,vihaa,sotia ja kaikkea sitä negatiivista,mitä ympärillämme näemme.On kirkon piirissä muitakin samanlaisia henkilöitä ollut ja on tällä hetkellä.Sodat on monen mielestä aivan normaalia toimintaa. Israel kostaa ,kun palestiinalaiset ampuvat raketteja. Teidän mielestä se on täysin hyväksyttävää. Mä muistan elävästi,kun yli neljäkymmentä vuotta sitten koulun uskonnon opettaja sanoi: Aseisiin saa tarttua,kun puolustaa isänmaataan.Jo silloin se kolahti ja kuulosti oudolta. Mitä ne kymmenen käskyä sitten ovat ,sanahelinää vai. Älä tapa on tärkeimpiä käskyjä.Totta on ,että homoudesta on tehty mediaseksikäs aihe.Mutta samalla tavalla iltapäivälehdet suu vaahdossa kirjoittaa kaikenlaista seksiin liittyvää,joka myy paremmin.Makuukammari jutut on nykyään lehdissä taattua tavaraa ,joka tavara menee yleisöön kuin häkä.Homo jutut on samalla tavalla räjähtäneet lehtien palstoille.Heterojen,homojen,lesbojen ja muiden seksuaalivähemmistöjen joukoissa on ihmisiä,jotka eivät ole välttämättä kivoja tyyppejä.Mutta se on taas toinen asia. Jos henkilö on kunnon tyyppi niin vapaasti saa olla mihin suuntaan tahansa. Se on mun ainoa kriteeri´. Jehovan todistajat hyväksyvät ihmisinä kaikki mutta Jehovan todistaja ei voi olla h,l,jne. Aika hyvä mun mielestä. Eivät Jehovan todistajat mene armeijaankaan,koska tappaminen ei ole hyväksyttyä.