Konemusiikki kiellettävä

Ihmenarri
Vieras

/ #237 Re:

23.08.2011 11:58

Nyt jumalauta ottakaa ihmiset se pää pois sieltä p*rseestä ja ruvetkaa miettimää jotain vakavempaa, kuin joidenkin huumeiden käyttö. Sinä joka ryyppäät joka päivä tai vklp, niin tiedätkö kuinka paljon siinäki on sitä p*skaa? Tämänkin kirjoittanu on varmasti joku keski-ikäinen "vanhanliiton" kansalainen, joka elää täydellistä elämää tällä hetkellä ja ei ole muuta tekemistä kuin keskittyä muiden piinaamiseen. Aloitetaan tästä. Itse olen kokeillut huumeita paria lajia ja en ole mitenkään koukuttunut näihin. Eivät ne tee sinusta nistiä, kun et niitä kuukausittain/viikoittain syö. Nyt sinä kyllästynyt kansalainen lue tämä, esim. ekstaasi on ns. bilehuume, eikä siinä ole satunnaisessa käytössä vaaraa sen enempää kuin alkoholissakaan. En rupea näitä yleistämään, enkä myöskään toki tukemaan. Oletteko tutkinut tilastoja, missä on tutkittu haittavaikutuksia, rikostilastoja sekä kuolemansyitä. Kannabis? Porttiteorian voi heivata samantien helvettiin. Se joka ei ole kokeillut tai edes yrittäny tutkia näitä, ei voi arvostella asioita mielestäni.

Musiikki? Keksit sitten ihan itse uuden porttiteorian huumeille? Pistetää sitä v*tun humppaa soimaa, ni on nuorillaki kiva olla vai? En ymmärrä millainen ihminen edes voi vedota musiikkiin, jos joku käyttää huumeita. Ei jumankauta kukaan vaikka tämän biisin: http://www.youtube.com/watch?v=LaIZ0mUJzr0 jälkeen halua mennä rännittää. Ja jumalauta tee ite yks tollane "napinpainallus" biisi jos kerta osaat.

 

Ei mulla kai muuta. Mun puolesta allekirjoittaneet voi haistaa pitkän p*skan ja mennä leikkimään pihapoliisia taas illalla.

19v pk-seutulainen kuittaa!