Adressi Alexander Stubbin erottamiseksi pääministerinvirasta

/ #17 Re: Re: Kyllä...

12.08.2014 08:03

#9: - Re: Kyllä...

NO HUHHUH!!! Siis Stubbko komea ja tyylikäs!!!??? Jos Stubb on komea ja tyylikäs, niin minä olen itse taivaan enkeli - kaunis ja lennokas. Miehellä ei ole pienintäkään tajua mistään, ei edes siitä, miten pukeudutaan ihmisten ilmoilla virallisissa tilanteissa.

Hävettää olla suomalainen, kun Stubb tuppaantuu kameran eteen polvihousuissaan ja kauluspaidassaan. Ei ole mies ottanut oppia sivistyneistä etelämaalaisista herroista, jotka pukeutuvat aina korrektisti, vaikka ulkolämpötila olisi + 50 varjossa!

Ettekö todellakaan tajua, miten Stubb pitää meitä suomalaisia pilkkanaan? Hän nauraa suu ammollaan meille hyväuskoisille hölmöille, joita me todellakin olemme - siinä missä meidän pääministerimmekin on. Stubbia kannattavat, ihailevat ja ihannoivat keskenkasvuiset tytöt, joihin Stubb itse samaistuu. Yhtä hyvin (= ala-arvoisesti) tämän maan asioita pystyisivät hoitamaan todellakin nämä 12 - 13 vuotiaat keskenkasvuiset, sillä tämän huonommaksi mikään tässä maassa ei enää voi mennä! :(

Ikävä on tullut niin Kekkosta kuin Paasikiveäkin, sillä he olivat miehiä, joilla oli miesten otteet: Varmat, johdonmukaiset ja peräänantamattomat. Mies on mies politiikassakin! Stubbista siihen ei ole. Onko hän yleensäkään mies?