Adressi Alexander Stubbin erottamiseksi pääministerinvirasta

/ #19 Totuus julki

12.08.2014 08:27

#1: -

Avatkaa hyvät ihmiset silmät. Wikileaks paljasti kokoomuksen suunnitelmat viedä Suomi natoon eikä siitä järjestettäisi edes kansanäänestystä. Kansalta viedään oikeus päättää asiasta.

Stubb myös kannatta vapaakauppasopimusta jota moni suomalainen tutkija vastustaa ja pelkää. Eu-parlamentin jäsenet eivät edes saa nähdä sopimus luonnosta, koska se on salainen. Sopimuksen seurauksena me Suomalaiset todennäköisesti saamme syödä Amerikkalaista geenimanipuloitua ja hormooneilla kasvatettua lihaa, eikä tätäkään ilmoiteta tuotepakkauksessa, koska se heikentäisi yhtiön myyntiä. Ymmärtääkseni juuri tästä sopimuksessa on kyse, siirtää valta amerikkalaisille yhtiöille ja taata heille maksimaaliset voitot.

Voin vain todeta Alexander Stubbin olevan Amerikkalaisten yhtiöiden edustaja, Amerikkalaisten päämäärien toteuttaja, Suomenkansan petturi, entinen koulukiusaaja ja härski valehtelija. Mitä voimme odottaa häneltä?