tuoksuton


Vieras

/ #58

21.08.2014 23:42

Hei.. Olen ollut vajaa kaksikymmentä vuotta hajusteyliherkkä ja voin kertoa.. tämä on ollut jotain kamalaa. Työpaikalla taistelua, jossa ei ole välitetty olen voinut huonosti hajusteista. Olen joutunut lähtemään joskus hajusteitten takia työpaikalta pois, koska olen saanut niin paljon oireita. Minut sitten savustettiin" työpaikalta pois. En enää jaksanut. Päällikkökin ilmoitti, minä ainakin käytän hajusteita. Tämähän on hyvää johtamista. Sama helvetti on jatkunut nykyisessä työpaikassa. Henkilöstöjohtaja on ollut mukana ajojahdissa ajamassa minua työpaikalta pois. Ei vaan onnistunut. Sehän riittää, kun laitetaan pukuhuoneen oveen lappu... HAJUSTEVAPAA pukuhuone. On tehty jotain työpaikan puolesta asian eteen. Meillä myös on kielletty hajusteitten käyttö, mutta näitähän ei työkavereitten tarvi" noudattaa. Me hajusteyliherkät puhumme asiasta, niin me kiusaamme muita työntekijöitä työpaikalla. Näin minulle on kerrottu :). Hehän on niitä kiusaajia jotka hajusteita käyttää.
Ei ihmiset uskalla asiasta kertoa työpaikoilla, koska joutuvat tämmöiseen kohteluun. On vaan kestettävä ja selvittävä.
Pitäishän olla sentään perus käytöstavat työpaikoilla.. Kaikkien työpaikka ja palkka on saatava.

Voimia ja jaksamista teille jotka kamppailette tämän asian kanssa! Onnittelut niille joiden työpaikalla asia on ymmärretty paremmin.

T. suihkunraikas