Tienaatko alle 2600e/kk? Allekirjoita siis.

köyhä 9e/pvä

/ #351 Näin tämä homma menee..

23.08.2014 11:37

Kuulkaas asia on niin, että Rätyä ja vastaavia ei taida kiinnostaa pätkääkään jutut missä taivastellaan heidän vähäistä tietämystään köyhistä. Se ei heitä yksinkertaisesti kiinnosta. He saavat omiensa hyväksynnän mille tahansa asialle jos se ei vaan noki omia silmään ja köyhät ei ole Rädyn ja kumppaneiden omia.

Ja se riittää Rädylle ja kumppaneille ja köyhien ulinat ei heidän yöunia asian suhteen häiritse ei nyt eikä tulevaisuudessa. Sillä kun vaaliuurnat avataan alle vuoden sisään. Niin myös Rätykin menee varmasti heittämällä läpi eduskuntaan jos niin haluisi. Nythän se ei ole edes vaaleilla valittu jos oikein muistan asian? Saa korjata jos olen väärässä. 

Näin nämä asiat vaan menee. Joku tälläinen adressi on vain sellainen varaventtiili, joka päästää paineet ulos köyhistä, jotta se Rätykin pääsee halutessaan eduskuntaan vaaleissa jos niin itse haluaa tulevaisuudessa.

Ja jos Räty saakin tämän adressin kouraansa niin yhtä kätevästi se siirtyy siittä mappi ööhön ja paperisilppuriin tulevaisuudessa salamavalojen räiskymisen ja selittelyjen jälkeen. Eikä asiaan enää palata tulevaisuudessa, kuin jossain köyhien jupinoissa jos niissäkään. Lopulta köyhätkin vaijentaa ihmettelijät aivan itse...