Tienaatko alle 2600e/kk? Allekirjoita siis.

en valitse

/ #1241 Melko jännää, että

10.09.2014 18:12

Viimeisten neljän vuoden aikana on pitkäaikaistyöttömien määrä kasvanut, samoin kuin työttömyys on kaikkinensa kasvanut hurjaa vauhtia. Ollaan saavutettu massatyöttömyys eikä kukaan enää viitsi lomauttaa ihmisiä, vaan heittää heidät suoraan pihalle, koska näkymät on mitä on.

Kokoomuksella on uskomaton suosio, ottaen huomioon "materiaalin" laadun ja alas päin mennään, että kolina käy. Olen kauan miettinyt, että kuka helevetti noita tyyppejä äänestää? Oikeasti!

Ostaako nuoret aikuiset itselleen jonkunlaisen yhteiskunnallisen statuksen äänestämällä Kokoomusta, vaikka heillä ei ole siihen statukseen mitään taloudellisia edellytyksiä?

Nuo tyypit on syntynyt hopealusikka suussa, ei niillä ole mitään intressiä hoitaa yhteisiä asioita, kuten nyt vaikka Katainen, joka pokkana vaan lähti paremman työn perässä, senkin sai suhteilla, ei omilla ansioilla. Että mikä hitto tässä maksaa, kun ei suomalaiset osaa käyttää pientä päätään äänestyskopissa vaan omilla älyttömillä valinnoillaan saattaa koko yhteiskunnan vaaraan.

Sitähän tämä on. Tuo hallitus ei ole saanut mitään aikaiseksi, paitsi täydellisen alamäen, jota ei osata pysäyttää. Olisi pitänyt toimia jo edellisen hallituksen aikana, mutta eihän niistäkään siihen ollut ja Kokoomus sitten jatkoi vielä huonommalla linjalla.
Ei kenestäkään tule kokoomuslaista äänestämällä, siihen synnytään, joten ottakaa nyt lusikka kauniiseen käteen ja etsikää parempia vaihtoehtoja seuraavissa vaaleissa. Tämä on niin nähty jo!

Jokseenkin säälittävää, ettei Kokoomuksen tyypeillä ole minkäänlaista intressiä näyttää osaavansa jotain. Hoitaa asioita niin, että voi jälkeen päin todeta tehneensä hyvää työtä.

Jos kuka tahansa meistä tekisi duuninsa yhtä huonosti kuin nykyinen hallitus ja sitä edeltävä, niin ei olisi liksaa mistä kuitata täällä. Jonkunlainen tulosvastuu pitäisi noillakin pelleillä olla, mutta eipä ole ja sitten Kokoomuksen ämmät vielä aikoo suutaan jos mistä aiheesta ja on koko ajan lööpeissä.

Sanokaa, että noi hahmot ei ole todellisia ja tämä kaikki on vaan leikkiä. Hoh hoijaa!