Televisiolupa on poistettava

Maria Jansson
Oulu / Uleåborg

/ #6 Tv-lupa maksu pitäisi maksaa tulojen perusteella Tv-avgiften bör betalas på basen av inkomst.

07.01.2009 21:04


Moi!

Tv-maksu on tällä hetkellä pakko maksaa, uskon että näin tulee olemaan pitkään. On se kovaa hintaa, esim. opiskelijoille ja elääkläisille. En usko että maksu häipyy kokonaan - mutta olen sitä mieltä että tv-maksulaki pitää muuttaa niin, että jokainen maksaisi tulojen perusteella - ei mitään on ilmaista, vaikka kuin haluais, mutta alenetun hintaan voi saada tavaraa. En ymmärrä tätä jankutusta, jos tv-maksu on kallis, niin jätä sitten telkkari pois. Kaikki teemme omia valintojamme!

Terv; Maria

Hej!

I dag är alla tvungna att betala Tv-licensen, jag tror att det kommer att vara såhär länge. Det är ett högt pris, för tex. studerande och pensionärer, jag tror inte att avgiften försvinner helt - jag anser att Tv-avgiftslagen bör ändras, så att var och en betalar sin tv-avgift på basen av inkomst - ingenting är gratis; hur man än vill, men man kan få en vara till rabatterat pris. Jag förstår inte varför det gnälls, om man anser att tv-avgiften är dyr så kan man lämna bort Tv:n. Vi gör alla våra egna val!

Hälsn; Maria