Televisiolupa on poistettava

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Televisiolupa on poistettava.

Toni Leppä
Raisio

#2 Yhteisöllisyyttä

10.10.2007 13:02

Adressit.com:ssa on useita adresseja ko. aiheeseen. Ylläpito voisi ottaa haltijoihin yhteyttä niiden yhdistämiseksi tai ainakin samaan aikaan päättäjille toimitettavaksi. Näin saamme äänemme paremmin kuuluville: 100 000 ihmistä huutaa kovemmin yhtä aikaa kuin 100 henkilön ryhmissä
Kari Miettinen
Vantaa

#3 Ilmaista lounasta ei ole

18.01.2008 02:32

Tässä toinen näkökulma aiheeseen
Nyt TV-maksun irtisanomisellasi olisi tarkoitus.
Asta Nieminen

#4 Tv-lupatarkastaja

09.10.2008 18:30

Turhat virat pois.
Eikö halvemmaksi tulisi vaan laittaa lasku ihmisille joilla ei ole lupa kunnossa.
Kyllä ne sitten maksaa jotka maksaa ja ne jotka eivät maksa niin ei niitä pelota vaikka ovella joku käykin.
Oma kohtaiseen kokemukseen vedoten;
En aukaise ovea enää tuntemattomille puliukonnäköisille ukoille. Kyllä mietin monesti aukaisenko vai en, kun ovella seisoo ihan pultsarin näköinen ukko joka kyykkii ja yrittää kurkistella sisälle oven lasista.
Eikä mitään saavuttanut silläkään käynnillä, koska en omista televisiota.
tiia p
turku

07.01.2009 20:06

opiskelijoilla ei ole välttämättä edes varaa maksaa hirveitä summia.
Maria Jansson
Oulu / Uleåborg

#6 Tv-lupa maksu pitäisi maksaa tulojen perusteella Tv-avgiften bör betalas på basen av inkomst.

07.01.2009 21:04

Moi!

Tv-maksu on tällä hetkellä pakko maksaa, uskon että näin tulee olemaan pitkään. On se kovaa hintaa, esim. opiskelijoille ja elääkläisille. En usko että maksu häipyy kokonaan - mutta olen sitä mieltä että tv-maksulaki pitää muuttaa niin, että jokainen maksaisi tulojen perusteella - ei mitään on ilmaista, vaikka kuin haluais, mutta alenetun hintaan voi saada tavaraa. En ymmärrä tätä jankutusta, jos tv-maksu on kallis, niin jätä sitten telkkari pois. Kaikki teemme omia valintojamme!

Terv; Maria

Hej!

I dag är alla tvungna att betala Tv-licensen, jag tror att det kommer att vara såhär länge. Det är ett högt pris, för tex. studerande och pensionärer, jag tror inte att avgiften försvinner helt - jag anser att Tv-avgiftslagen bör ändras, så att var och en betalar sin tv-avgift på basen av inkomst - ingenting är gratis; hur man än vill, men man kan få en vara till rabatterat pris. Jag förstår inte varför det gnälls, om man anser att tv-avgiften är dyr så kan man lämna bort Tv:n. Vi gör alla våra egna val!

Hälsn; Maria