Vakuutuslääkärit on asetettava totuusvelvoitteen piiriin

viranomaisrikollisuus rehoittaa myös

/ #65 Re: Muutoksenhakulautakuntien riippumattomuus

26.11.2014 09:28

#63: Esko Leipälä - Muutoksenhakulautakuntien riippumattomuus

Olette oikeilla jäljillä. Ja nyt on vuosi 2014 menneillään eikä mitään todellisia parannuksia ole tehty!

Eikä tässä kaikkii.

Koko, kirjallisesti ja suljetusti toimivan, vakuutusoikeudellisen erityistuomioistuinjärjestelmän on väitetty stm:n vakuutusosaston ylijohtaja Outi Antilan suulla olevan EIT:n (Euroopan ihmisoikeustuomioistuimen) hyväksymä! Myös rahoitusmallin osalta. Eli tuomioistuin käsittelyn toinen osapuoli rahoittaa tuomioistuimen kulut!

Sekä istuttaa, kirjallisesti ja suljetusti toimivan tuomioistuimen, ratkaisukokoonpanoon kouluttamansa vakuutuslääkärit! Jolloin heidän lausumansa lääketieteellisestä seikoista tulevat neuvottelusalaisuuden piiriin. 80 vuoden ajaksi, Myös asianomaiselta itseltään, vaikka tuomioistuin käsittelyn pääseikat ovat olleet lääketieteellisiä!

Nykyinen eduskunnan apulaisoikeusasiamies, Maija Sakslin kiinnitti tuossa 2003 julkaistussa selvityksessään vakuutusoikeudesta huomioitaa, muun muassa vakuutusoikeuden vakuutuslääkärijäsenten kannanottojen niukkuuteen. Lyhimmillään käytetään sanaa "EI".

Apu-lehdessä 11/2014 - 13.3.2014, uutisoidusta, tuomioistuimen rahoitusmallin EIT:n hyväksynnän selvittelyssä on törmätty yhteen Suomen sisäisistä ja lukuisista Berliinin muureista. On saatu kuitenkin sen verran selville, että tuosta EIT:n hyväksymisestä ei olekaan dokumentteja, vaan hyväksyntä perustuu neuvotteluihin EIT:n kanssa! Toivottavasti ei Suomen oman EIT:n sihteeristön ja silloisen ihmisoikeustuomarin, Matti Pellonpään kanssa.

Jos koko kuvaa kiinnostaa, niin yhteen tämänkin; erinomaisesti laaditun adressin keskeisistä aiheista tästä linkistä - Apua lisää!