Tammukka- pienten purojen kasvatti ei ole taimen - alamitta alas

M.K.

/ #8 Ei voi olla totta!

26.11.2014 19:56

Kylläpä voitte olla ihmiset hyvät ulalla. Jokaisesta taimenpolpulaatiosta lähtee osa vaeltamaan,osa jää puroon. Sama kala,eri nimi. (todistettu fakta) Sitä eivät ole herrat päättänyt,vaan ihan asioista oikeasti tietävät tutkijat. kyllä tuo teidän "minä uskon,musta tuntuu" meininki on niin huuhaata kun vaan voi olla. Tutustukaa taimenen biologiaan hyvät ihmiset,älkääkä puhuko tuollasta täysin absurdia jargonia aiheesta mistä ette tiedä yhtään mitään. Ei voi kun nauraa,tai itkeä ja ihmetellä ihmisten takapajuisia p****aluuloja. Valveutukaa,ottakaa se pää pois sieltä minne ei aurinko paista,ja ottakaa asioista selvää. Nykypäivänä asioiden selvittäminen on tehty todella helpoksi. Ps,viime vuonna eräästä "tammukka"purosta syvältä lapin sydämmestä vaan paikallinen kalastaja 4kg taimenen nosti. Ja siinä purossa ei isoja pitäis olla ollenkaan,kuin vain tätä teidän satuolento "tammukkaa". Tämäkin kala oli siis vaeltanut,sittemmin palannut jokeen kudulle.