Adressi Israelin tueksi!

Hanko

/ #123 Edward Putselalle ja Juuso Jukaraiselle ja muille samoin ajatteleville

24.01.2009 14:48

Tutkikaa enemmän niin luulette vähemmän. (Vanha hyväksi koettu sananparsi)
Suomen että maailman johtavien tiedotusvälineitten uutisointi on kaikkea muuta kuin rehellistä. Suoraan sanoen pöyristyttävää karrikointia niin Libanonin sodan kuin Gazan sodan aikana, eikä niitä juttuja vahingossakaan korjata jälkeenkään päin vaikka löytyisi minkälaisia faktoja tahansa. Johtuuko se asennevammasta vai antisemitismistä soisin että itse kukin kysyisi sitä itseltään.
Kun lähteinä käytetään vain terroristien puolestapuhujia ja vieläpä heidän uudelleen kirjoitettua historiaa aletaan toitottaa maailmalle totuutena.
Luetaan ja kuullaan propagandaa niin valhekin menee totuutena. Historiasta ei ole opittu eikä haluta oppia mitään. Kyllä Hitler ja sen aikaiset tiedotusvälineet Saksassa että arabimullahien selitykset hipoivat mielikuvituksen huippua, muka oikeus koko juutalaisrodun tuhoamiselle. Tiesittekö että Hitlerin ja arabimullahien yhteydenpito oli varsin tiivistä, tämä vain ohimennen mainittuna.
Ajanpuutteen vuoksi en niitä perusteita tässä enempää toista vaan liitän tähän muutamia liitteitä joihin soisin teidän tutustuvan.
Siellä tuodaan esille vähän muutakin kuin YLEn ja muiden tiedotusvälineiden propagandaa.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…