Kansanäänestys sukupuolineutraalin lakiehdotuksen kumoamiseksi

/ #117 Re: Re: Re: Homolain seuraamukset kauheat

07.12.2014 15:23

#112: - Re: Re: Homolain seuraamukset kauheat

Siis onhan ne asiat kaikista karmeimmat siellä jo  tulleet esiin. Suunnan ovat valinneet ja sitä myöden on menoa.... Muslimimaissa mies saa ottaa 4 vaimoa. Ihan samanlaisia ihmisiä ovat hekin ja ajattelevia kuten me. Vain kristinusko tuo muslimille ymmärryksen että yksiavioisuus on oikein. Muslimit ei muuten teoriassa tunnusta homoja.

Uskokaa nyt hyvät ihmiset  se, että ihmisen himoilla ei ole rajaa, kun ne vallalleen pääsee! Nuo seuraamukset ovat ihan todellisia. Kun ei kerran Jumalan Sana suomalaisiakaan  ohjenuorana enää ohjaa ja eduskunta sen oikein äänestystuloksellaan todisti.

105 kansanedustajaa ei pidä Suomea enää kristittynä maana. Haluavat oikein äänestyksellä sen osoittaa.

Meidän eduskunta on ihan niin kuin Juudas kerran kavalsi Jeesuksen 30 hopearahalla. Eduskunta  haluaa myös Barabbaksen tänään vapauttaa ja Jeesuksen ristiinnaulita.

Jos voisivat, ristiinnaulitsisivat Jeesuksen uudelleen.

Nytpä Jeesus on Herra ja kerran on jokaisen polven notkistuva hänen edessään ja tunnustava sen, halusit tai et- sen kertoo Pyhä Raamattu.