Vaadimme tiedot rokotteiden haittavaikutuksista ja valmistuksesta

Ajattellaan kun on siihen tarvittavat välineet.

/ #4 Re: Vieras

07.12.2014 17:34

#3: - Vieras

" ... koska tietoa ei ole." Miksi tietoa ei ole? Kertoisivatko rokotteiden valmistajat vapaaehtoisesti, että MS, ADHD, väsymysoireyhtymä jne ovat heidän kehittelemiensä rokotteiden ansiota? He halusivat kieltää narkolepsian yhteydetkin rokotteeseen, muuta heidän oli pakko antaa periksi suuren näytön vuoksi.

Rokotteiden hyödyistähän me saamme aivopesua yllinkyllin, mutta koskaan ei kerrota, että ne eivät ole pelkästään hyödyllisiä, kuten eivät muutkaan kemialliset ja elimistölle vieraat aineet, jotka kroppa katsoo uhkaksi.

HIV on apinavirus, jolle marakatit ovat immuuneja. Mistä se tuli ihmiseen ja miksi se tuli ihmiseen vasta nyt? Suuri osa rokotteista viljellään apinan munuaisen seerumiin, kuten mm. isorokkorokote ja polio. Ebolakin on eläinperäinen virus. Mistä se tuli ihmisiin ja miski vasta nyt? Miksi se leviää nimenomaan Afrikassa? Afrikka on ylikansallisten rokotevalmistajien koerokotusmaa.

Nyt sitten ollaan kovasti kehittämässä rokotetta ebolaa vastaan. Kuka kehittää? Ne samat tehtailijat jotka kehittelivät nämä kaksi em mainittua eläinperäistä rokotettakin. Rokotekauppa käy ja jos se ei käy, niin keksitään uusia syitä ja saadaan aikaan uusia "tarpeita".

Afrikkalaiset tarvitsisivat puhdasta vettä, ravitsevaa ruokaa, siedettävät asunnot, kunnollisia vaatteita ja tietoa hygieniasta jolla ehkäistään tautien leviämistä. Mitä he saavat? Rokotteita - elohopealla, fenolipunalla ja formaldehydillä kyllästettyjä virusperäisiä kemikaleja jo muutenkin riutuneisiin kroppiinsa.

Ajatellahan ei saisi, kun on kysymys miljardien bisneksestä. Niiden rahastuksesta jotka haluavat pitää ihmiset tietopimennossa välttääkseen vastuuta.