Jatkukoon Radio Suomen "Pop eilen - toissapäivänä"!

Jukka

/ #224 Re:

11.12.2014 13:35

#223: -

On käsittämätöntä, että verovaroilla operoiva radiokanava lopettaa yhden suosituimmista (lehtitietojen mukaan parhaimmillaan noin 500 000 kuuntelijaa!) musiikkiohjelmistaan. Hectorin nykytilasta musiikintekijänä voi olla montaa eri mieltä mutta asiaan perehtyneenä toimittajana ja musiikin ammattilaisena hän on vertaansa vailla. Laajaa musiikillista näkemystä ei muodostu Spotifyn ja Youtuben soittolistoja seuraamalla - siihen tarvitaan kokemusta ja näkemystä trendeistä useamman vuosikymmenen ajalta.

Mikäli Yle ei peru päätöstään niin Radio Helsinki tai muu vastaava kuuntelijoidensa mielipiteisiin reagoiva kanava saa todella hyvän ja suositun toimittajan ja ohjelmaformaatin ohjelmistoonsa.

Yle tarjoaa - ainakin vuoden loppuun asti - lähes koko sunnuntaipäivän ajan hyvin toimitettua ja laadukasta musiikkiohjelmaa (mm. PET, Jake Nyman, Rocktoimittajan iltapäivällinen, Lakatut varpaankynnet). Toivottavasti Ylen päättäjät ymmärtävät harkita päätöstänsä uudelleen!