Hikipedia pois netistä!

Turku

/ #189

29.01.2009 16:58

Hikipedia ON huumorisivusto jota ei kukaan ketä on niin vanha että on jo oppinut lukemaan voi ottaa tosissaan. Varsinkin ottaen huomioon nykylasten huomattavasti paremman "internet-lukutaidon" verrattuna tämänkin adressin mitä toden-näköisimmin aloittaneeseen "kukkahattutätiin".
Toisekseen, jos takoitus oli mennä wikipedian sivustolle, niin eipä sielläkään alkuaikoina kaikki tieto tosiaankaan ollut lähelläkään "faktaa", vaikka tilanne taitaa olla nykyään korjattu paremmaksi. Ei siitä huolimatta jokaiselle "tiedolle" mitä wikipediasta löytää ole aina laitettu minkäänlaisia lähteitä joista voisi tarkistaa onko asia oikeasti niin kuin wikipediaan on kirjoitettu. Ja toisin kuin hikipedia, niin wikipedian pitäisi olla "faktoihin" perustuva sivusto.
Joten jos adressin lähettäjällä (Ei, en usko että k.o. henkilöllä edes on lasta. Kunhan vain kauhistui mitä kaikkea netistä löytää, jos ei osaa kirjoittaa oikein.) menee huumori ja fakta sekaisin niin taitaa mennä vähän muutkin asiat elämässä enemmän tai vähemmän sekaisin, esim. tieto siitä miten lapsia kuuluisi oikeasti "kasvattaa" nyky-yhteiskunnan digitalisoituneessa maailmassa.

"We shall require a substantially new manner of thinking if mankind is to survive." -Albert Einstein