Sysmään rakennettava hirsinen koulu

Vieras

/ #47 historiallinen päätös tai päättämättömyys tulossa....

19.12.2014 17:42

Kiitos kaikista positiivisista ja kannustavista kymmenistä ja sadoista yhteydenotoista joita olen saanut näin lyhyen ajan sisällä. Tämä on jotain ennen näkemätöntä!  Nyt tärkeintä on ottaa henkilökohtaisesti yhteyttä kaikkiin kunnanhallituksen ja kunnavaltuuston jäseniin sekä kunnan johtoon, eli ottakaa henkilökohtaisesti yhteyttä viikonlopun aikana hirsikoulun puolesta. Puhelimella, s-postilla, tekstiviesteillä, facebookilla, kotikäynneillä jne. Kertokaa kuntalaisten näkemys ja vaatikaa toimenpiteitä, vaikka se vaatisikin erittäin kipeitäkin päätöksiä ja jopa peruttavan sopimuksen sopimussakkojen kärsimistä!
Uskon että kyseessä on jopa historiallinen päätös josta puhutaan vielä kymmenenkin vuoden kuluttua!

Laskelmani mukaan hirsikoulun hirsimäärä saadaan kasaan jo huomisen aikana. Kännykkääni kun on edelleen tullut tämän adressin lisäksi jatkuvasti lisää "hirsilahjoittajia"

Miettikää että saan jopa tällaisiakin viestejä:  olemme päättäneet luopua perheen lomamatkasta ja lahjoitamme matkabudjettimme hirsikoulun hirsien hankintaan... Ja kun vastaavia viestejä on tullut useita niin voin sanoa että sisällä kyllä velloo melkoinen tunnemeri...sellainen tunteiden herättäjä...Yksi Sysmä-hengen herättäjä tämä hirsikoulu-hanke oikeasti on!

Tuleeko unelmasta totta; Lapsemme voivat käydä Sysmässä upeaa, uudenaikaista hirsikoulua!

Jari Yli-Talonen