Kansanäänestys sukupuolineutraalin lakiehdotuksen kumoamiseksi

/ #4 huoli lapsistamme

30.12.2014 20:20

Moi !

Olen huomannut, että ns. sukupuolineutraalista avioliittolaista keskusteltaessa heteroseksuaaleina itseään pitävät ihmiset usein ajattelevat, ettei tuo lakimuutos vaikuta heidän omassa elämässään suuntaan eikä toiseen. Toivoisinkin nyt kuitenkin, että jokainen tykönään miettisi loppuun asti, mihin kaikkeen tuo lakimuutos tulisi vaikuttamaan. Itselleni vaikeinta tulisi olemaan hyväksyä ne muutokset, jotka tulisivat koskemaan lasten kasvatusta. Olen aivan varma, että koulujen seksuaalikasvatuksessa tultaisiin varsin pian opetukseen sisällyttämään tavat, kuinka homoseksiä harjoitetaan ja miten se olisi kiva jokaisen ainakin kokeilla. !!! Tietysti muutkin vaikutukset, jotka koskettavat erityisesti lapsia (esim lapsen oikeus isään ja äitiin), ovat sellaisia joita meidän kaikkien tätä asiaa miettiessämme tulisi pitää mielessä esim. äänestyspäätöksiä tehdessämme tulevissa vaaleissa.

Toivoisinkin että mahdollisimman moni meistä ilmaisisi välittämisensä lastemme puolesta vaatimalla kansalaisäänestystä tässä asiassa. Tätä äänestystä ennen toivoisin myös käytävän avointa, julkista  ja asiallista keskustelua (ilman kiihkoa) niistä kaikista asioista mihin tämä laki tulisi vaikuttamaan.