Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Vieras

/ #2263

11.09.2011 16:48

Verotoimisto lähetti tarkastajan synagoogaan, tarkastaja tekee kaikki asian mukaiset tarkistukset ja kääntyy sitten kohti Rabbia ja sanoo, "huomasin että ostatte paljon kynttilöitä", "kyllä" vastaa Rabbi, tarkastaja jatkaa, "mitä te teette sillä kaikella steariinilla joka kynttilöistä valuu hukkaan". Rabbi vastaa "me keräämme ne säästöön ja kun meillä on tarpeeksi, lähetämme ne takasin kynttiläntekijälle, joka aina silloin tälloin lähettää vastalahjaksi meille täyden paketin kynttilöitä". Tarkastaja totesi pettyneenä, että epätavalliseen kysymykseen löytyikin käytännöllinen vastaus.

Tarkastaja päätti jatkaa ärsyttävään tapaansa ja kysyi "Rabbi entäs nämä kaikki pyhän leivän hankinnat, mitä teette pyhän leivän ylimääräisillä murusilla" ? Rabbi vastaa, "itseasiassa me keräämme kaikki murut talteen ja kun meillä on tarpeeksi niitä lähetämme ne leiväntekijälle joka aina silloin tällöin lähettää meille paketin pyhäleipäpalloja".

Tarkastaja jää miettimään kuinka saisi Rabin kiikkiin ja kysyy, "mitä teette kaikella esinahalla joka jää ympärileikkauksissa" ? Rabbi vastaa, "me kerätään itseasiassa kaikki esinahat talteen ja kun meillä on niitä tarpeeksi lähetämme ne verotoimistoon". Tarkastaja ihmettelee miksi verotoimistoon, tähän Rabbi vastaa, "noin kerran vuodessa verotoimisto lähettää meille tuollaisen pienen mulkun kuin sinä".

Lopetetaan verojen maksaminen niin pitkäksi ajanjaksoksi, että Arkadianmäki huomaa, mistä sinnekin, torkkupeittojen kätköissä päätöksiään tekevillekin palkka tulee! Ennen tätä toimenpidettä meitä suomalaisia veronmaksajia ei olla huomaavinaan.