Alkon ikkunat peitettävä ja Alkon nimi muutettava.

Haksu
Vieras

/ #198 HERÄTYYYYYS!

16.01.2015 00:03

Oletan tämän adressin olevan sarkasmia, muuten henkilö joka moisen vetoomuksen, tekstin kirjoittaa on s**ras. Nyt viime aikoina on päätetty muutenkin aivan pimeitä asioita, naurettavia, kun totuus on, että silloin kun kyvyt ratkoa oikeita Suomen asioita ovat hälyyttävän huonolla tasolla, käytetään loput resurssit aivan typeriin asioihin jotta näyttäisiin tehokkailta/ että tehdään jotain niin ihmiset unohtavat ne oikeat ongelmat joita on esiin tullut. Johdateltavia ihmisiä, oman järjenkäyttö hiukan heikkoa ja silloin etsitään vikaa kaikesta muusta kuin itsestään / siittä oikeasta syystä ja seurauksesta. SINUN NUORTA LASTASI EI HÄIRITSE ALKON TEKSTI, EI OHI AJAVA KARJALAN REKKA, EI KAUPAN TISKILLÄ näkyvillä olevat SAVUKKEET. LAPSESI EI TARTU ALKON HOUKUTUKSIIN SEN TEKSTIN NÄHDESSÄÄN SIKSI, ETTÄ ON UTELIAS tms. SE ITSE MAINOS EI SITÄ TEE, SE OHIKIITÄVÄ REKKAAUTO MAINOKSINEEN EI TEE SIITTÄ ALKOHOLISTIA, korkeintaan haaveen tulla rekkakuskiksi, Se tupakkiaski ei tee siittä polttajaa, eikä välttämättä P.Morrisin pääjohtajaa. Suurin vaikuttaja lapsellesi olet LAPSESI VANHEMPI SINÄ ITSE!! Älä sysää vastuuta muille, älä syytä muita siksi ettet uskalla katsoa peiliin. Ps. Lapsi on utelias, hän saattaa kokeilla, mutta käyttäjäksi se ei vielä tee. Huumeiden käyttäjiä on ollut ties kuinka ja kauan ja on edelleen. Missä on heroiinin tai kokaiinin mainosrekka???     Tämä EI OLE ALLEKIRJOITUS, ainoastaan kommentti teille.