Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen

virpi pennanen
vantaa

/ #11

21.01.2007 15:18

En voi ymmärtää miten jotkut ihmiset ei sitten mitenkään kykene näkemään, ymmärtämään (tai sitten vaan myöntämään),että maahanmuuttajien rikostilastot hipoo taivaita.Itse henk.koht. asun lähiössä, jossa naapureina somaleita yms. mamuja.He eivät käy töissä, mutta ajavat sellaisten vuosimallien autoilla, mihin itselläni ei (työtä tekevänä) ole varaa.
Miespuoliset somalit (myös pikkupojat) huorittelevat suomalaisia naisia, ohi kulkiessaan.Ja kaksi somali miestä on kerran pahoinpidellyt minut "koska olen nainen, ja minun olisi pitänyt katsoa maahan, eikä silmiin!"
Kun sanoin olevani suomalainen nainen, tuli kaljapullosta ja nyrkistä päähän.Onneksi poikaystäväni ja toinen suomalainen mies otti naistenhakkaaja somalit kiinni, ja pieksi ne kunnolla.
En omakohtaisten kokemuksien perusteella voi mitenkään hyväksyä ko. tyyppien oleskelua suomessa, varsinkaan rikollisten, ja sitä he ovat!Itseasiassa mulla ei ole heistä mitään hyvää sanottavaa, koska elän heidän välittömässä vaikutuspiirissään.Tai voihan se olla, että olenkin vain rasisti, eikö?