Konemusiikki kiellettävä

23 mutta ei siltä kuulosta

/ #556 "Napin painalluksella"?

21.01.2015 23:06

Tämän adressin luoja ei selvästi tiedä mistä puhuu.

On totta että jotkut konemusiikin kuuntelijat käyttävät huumeita. Mutta samoin käyttävät myös monet rap-musiikin, pop-musiikin, disco-musiikin ja metal-musiikin kuuntelijat. Ja samoin myös monet rock-musiikkia ja iskelmä-musiikkia kuuntelevat käyttävät alkoholia.

Eli mikäli tämän adressin luojan mielestä kaikki muu paitsi klassinen musiikki pitäisi lailla kieltää, hänen puheet eivät vain ole järjellä selitettävissä. Mikäli hän on tosissaan, on tämä selvä osoitus siitä että hänen älykkyysosamääränsä on pienempi kuin hänen kengänkokonsa.

Itse kuuntelen konemusiikkia päivittäin. Pidän nopeasta rytmistä ja voimakkaasta bassosta joten se on oivallinen musiikkilaji minulle. En ole ikinä mitään muita huumeita käyttänyt kuin alkoholia (joka on vaarallisin huume maailmassa, aiheuttaa enemmän kuolemia vuosittain kuin kokaiini, heroiini ja metamfetamiini yhteensä). Ja minun henkilökohtainen alkoholin käyttö on aika minimaalista (noin 30 annosta/kuukausi) eikä se ole minkään musiikin aikaansaannosta.

Täten sanon kaikille älykkäille ihmisille: Älkää tuomitko jotakin vain vähä-älyisen vähemmistön takia. Olemme nähneet näiden toimien vaikutukset jo monesti. Ottakaamme esimerkkinä rasistius. Nykypäivänä monet suhtautuvat varauksellisesti moniin etnisiin vähemmistöihin koska jotkut tietyt yksilöt ovat tehneet mitä ovat tehneet.

Täten totean: Ajatelkaa ennen kuin toimitte. Jo aikoinaan Beatles käytti samoja tekniikoita musiikin tuottamiseen kuin mitä tänä päivänä käyttävät mm. skrillex ja deadmau5. Johtiko Beatles teidät käyttämään huumeita, todennäköisesti ei.