Ryhmäkanne saatava ympäristölakiin

/ #7 Re:

02.02.2015 02:28

#6: -

Couppaan tätä. Ehdottomasti tämä tarvii enemmän julkisuutta, jotta porukka tajuaa mistä tässä on pohjimmiltaan kyse. Uskon myös että näinä vaikeina talous aikoina ajatellaan ensin valuuttaa ja sitten vasta luontoa. Ikävä kyllä itsekkin ajattelen tällä tavalla, vaikka pohjimmiltani luonnon ystävä olenkin.

Suosittelen että koetat saada jonkun median ottamaan vihiä tästä esim samalla kun talvivaaran kaivoksesta tehdään juttua, jolloin toimittajalla on hyvä syy ottaa asia esille.

Itseä sapettaa lähinnä valtion tollomaisuus hoitaa näitä asioita. Ymmärtäisin jos valtio hyötyisi isoilla summilla tästä kaivos hankkeesta, mutta ei kun lähinnä tuuppaa lisää rahaa myllyyn. Saneeraus päälle, muut osakkaat helvettiin, asiansa osaava porukka johtamaan firmaa. Loppu tuloksena työpaikkoja, valtiolle rahaa kaivos toiminnasta ja luontoa kunnioitettaisiin hiukan enemmän. Kun on rahaa niin voidaan pistää sitä luonnonsuojeluun enemmän. Kun on matti kukkarossa ei paljoa pysty tekemään.

tsemppiä!