Kyseenalaistatko Nato-sopimuksen laillisuuden? Allekirjoita!

Vieras

/ #15

12.02.2015 19:49

Hallitus on kansalta kysymättä, rikkoen perustuslakia liittoutunut noudattamaan lännen ja Naton tahtoa sekä intressejä, Venäjää vastaan. Tämä hallitus on asettanut Suomen erittäin suureen vaaraan, välittämättä kansasta, piittaamatta isänmaasta tai maamme puoluettomuudesta. Naton kanssa solmitun sopimuksen myötä tulemme olemaan läpikulkumaa jota Nato ja jenkit käyttää aloittaakseen haluamansa ydinsodan Venäjää vastaan.
Koko korruptioitunut hallituksemme tulisi vaihtaa täysin, ennen kuin se tekee lisää hallaa Suomen tulevaisuudelle, ja mitä tulee suomen suhteisiin Venäjän kanssa.
Sotarikollisten kanssa ei solmita sopimuksia, eikä niitä kannateta, mutta hallituksemme kannattaa kyllä.
Hallituksen toimet ajaa Suomen perikatoon ennemmin kuin huomaakaan tätä menoa, ja olen todella huolissani että miksi tällainen on edes mahdollista, kenenkään puuttumatta vääryyksiin päättäjiemme kohdalla!!!
Hävetkää te kaikki siellä eduskunnassa! Ette tule pääsemään seurauksitta teoistanne, olette täysi skandaali, koko poppoo!!! Eikä tollasia päättäjiä maahamme halua kukaan!!