Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen

/ #100

19.02.2009 14:07

#93
En allekirjoita. Kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia, olivatpa valtion varoilla eläviä "silpojasomaliraiskareita", tai eivät.
Joni Parpala

Pyh ja pah, kyllä minä ainakin koen olevani arvokkaampi kuin kyseiset silpojasomaliraiskarit (viitaten esim. aiemmin mainittuun skasi-raiskaus-tapaukseen), enkä edes häpeä sanoa tätä. Minusta pitäisi olla itsestään selvää, että raiskaamalla ja pahoinpitelemällä menettää aikamoisen lohkareen ihmisarvostaan ja sietää saada jotain sanktioita, esim. juuri karkoitustuomion. Minun mielestäni mitkään olot maailmassa eivät voi olla niin kurjia, että oikeuttaisivat ihmisen tekemään jotain tuollaista. Minun mielestäni ei ole olemassa yhtä ainutta niin lieventävää asianhaaraa, että tuollainen voitaisiin missään olosuhteissa antaa anteeksi.

En minä halua pelätä kadulla kävellessäni yhtään enempää kuin on pakko, enkä ymmärrä miksi edes pitäisi. Miksi muka ei hankkiutuduttaisi eroon maahanmuuttajaraiskaajasta jos siihen on kerran mahdollisuus.