Ilotulitteet pois vapaakaupasta

Kokemäki

/ #62 SHOOT URSELF ASSHOLE

20.02.2009 22:29

Pelkästään Helsingissä paloi maan tasalla yksi päiväkoti ilotulitteiden seurauksena sekä muutamat vakavat silmävammat. Me kaikki maksamme tämänkin ilon, joksi sitä nyt sitten kait pitää kutsua. Kotinurkillamme paukkui 27.12 alkaen yhtä mittaan, ei se ole mitään vuoden vaihtumisen juhlintaa enää. Suomalaisia -ainakin- vaivaa tauti nimeltään "minä minä". Oma napa lähinnä, muista viis. Olisko aika rakentaa yhteisöllisyyttä ja muidenkin huomioon ottamista, olisko?? Siitähän tämäkin adressi on saanut alkuunsa. Ei tätä olisi, jos ihmiset ottaisivat muut huomioon. Haloo!

Kuules Ari Takkunen sinä olet juuri se suomalainen jota vaivaa tauti nimeltään "minä minä" . Mitäpä jos ajattelisit meitä ENEMMISTÖÄ jotka saavat paljon iloa ja hauskuutta ilotulitteista?????
Se on sitten voi voi niille ääliöille jotka eivät osaa käyttää ilotulitteita oikein ja ampuvat itseään silmiin niillä mutta suurin osa kuitenkin osaa ja tietää ilotulitteiden vaarat ja ei pelleile niillä. Muutama kymmen silmävamma parin päivän sisällä on pelkkää tyhmyyttä. Ja nuorten pelleily ilotulitteiden kanssaa ja niiden ennen aattoa ampuminen on vain valitettavaa, se ei tule loppumaan koskaan kokonaan. Ilotulitteiden kokonaan myyntikielto ei tule koskaan menemään läpi Suomessa, joten sinä Takkusen Ari ja muut ylihuolestuneet vanhemmat ja ne elämään kyllästyneet akat jotka yrittävät saada maailmasta paremman paikan kieltämällä kaiken mahdollisen ettei vaan mamman pikku puudelille tule paha mieli kun ulkona paukkuu muutama pommi kerran vuodessa voitte ottaa sen papan vanhan haulikon tai käytte ostamassa käsiaseen jota vastaan juuri teitte adressit.comissa adressin ja ammutte itseänne päähän, niin olette saavuttanut tavoitteenne, nimittäin olette juuri tehneet maailmasta paremman paikan.