Kristillinen tv-kanava yleiseen valtakunnalliseen jakeluun

Iiro Wasen
Turku

/ #2 Adressin kirjoittajalle

01.03.2009 12:49

Jos olet sattunut huomaamaan, kun klikkailet itsesi kanavalle 23 sieltä löytyy kanava nimeltä TV7 joka on kristinuskoinen kanava. Tosin sieltä tulee monesti englannin kielistä ohjelmaa, mutta se nyt on vain kansainvälisyyttä. Jos haluat silti että toinen kristinuskoinen kanava perustettaisiin tai olet tyytymätön TV7:aan, sinulla ei pitäisi olla mitään estettä perustaa sitä itse.

Sitten vähän kritiikkiä: Miksi luulet että kristilliset arvot nostavat Suomen taloudellisesta lamasta? Lamassahan pitää saada raha kiertoon, että siitä pääsee eroon. Vihjailetko kenties sitä että ihmisten tarvitsisi lahjoittaa rahansa tälle hankkeellesi?
Sitten tuo väkivallasta vapautuminen: Tähän asti kristillisyys ei ole huomattavasti vähentänyt väkivallan määrää, joskus se on jopa lisännyt sitä. Miksi luulet että tv-kanava auttaisi mitenkään?
Ja viimeiseksi tuo "...vääriin elämäntapoihin johtavista sidoksista...". Minua oikeasti ketuttaa teidän harhaluulo siitä että kristinusko olisi ainoa oikea elämäntapa. Kristinusko syrjii homoseksuaaleja ja muita "toisinajattelijoita". Tämä taas saattaa johtaa joidenkin tuhoisaan käyttäytymiseen heidän erilaisuuden tai syrjäytymisen takia. Myös luulo siitä että rukoileminen auttaisi jotenkin ongelmissasi on täysin BS:ää. Voisit vaikka tehdä asialle jotain eikä vain istua polvillasi puhuen telepaattisesti olemattomalle oliolle. Kristinuskosta myös löytyy monta ristiriitaa, mutta ei niistä enempää.