Maahanmuuttajien tuet

se sama OK

/ #2454 Re: Re: Eräs maahanmuuttaja sai 2450-2650Euroa NETTONA kuussa.

28.03.2015 13:05

#1872: - Re: Eräs maahanmuuttaja sai 2450-2650Euroa NETTONA kuussa. 

 Satusetä en ole. Tuo kaikki on 100 totta.

Ja se miksi se pyysi minua tarkistamaan Nordean tiliotteet, oli se syy kun hän sai todellakin sai n150e vähemmän asumistukea, koska minä työtön asuin, olin muuttanut hänen luokseen talon kirjoille.

Ja siinä rakkaudessa hän sitten vieläpä alkoi minulle valittamaan, että koska asun hanen kanssaan hän menettääkin nyt n150 Euroa kuukaudessa, ja sanoi, että minun on maksettava tuo summa nyt hänelle,  tosin juuri hänen pyynnöstään sinne muutin.

Ja sitten tosiaan muutin sieltä pois, koska se "rakkaus" katosi tuon 150euron myötä hänestä täysin. Ja kun menin hakemaan loppuja tavaroitani hänen luotaan, hän ei antanu minun niitä hakea, ei avannut ovea, vaan sanoi, että minun on maksettava ensin siitä 1,5kk asumisesta hänen luonaan 800e hänelle, tuosta asumistuen menetyksestä ja osana vuokraa ja sitä ennen en saa tavaroitani varastosta.

Toista tuntia siinä tivasin oven ulkopuolella ja viimein uhkasin soittaa poliisille, että "et anna minun! tavaroitani" ja lopulta sain avaimen, että pääsin hakemaa loput tavarani hänen kerrostalo varatostaan.

Ei satua!