Taidepoliittisen asiantuntijaryhmän hallitusohjelmatavoitteet

Markku Laitinen

/ #70 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taiteen julk

03.04.2015 09:46

#69: nimetön toistaiseksi - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taiteen julkiset

Heh heh, minkähän ikäinen olet? Tai johan kaikki voivat vetää johtopäätöksen että olet henkisesti sairas itseäsi lahjakkaamman taiteilijan vainoaja. Nimimerkin suojasta on helppo puhua "kantista" ja selän takana puhumisesta sellaiselle joka keskustelee omalla nimellään. Et paljon enempää enää voisi näyttää lapsellisuuttasi ja henkistä sairauttasi!

Kaikki maailmankuulut huippulahjakkaat taiteilijat kärsivät kaltaisistasi henkisesti sairaista faneista, jotka juoksevat heidän perässään vuodesta toiseen. Niinhän sinäkin olet juossut perässäni jo vuosikausia eräällä toisella palstalla ennen tätä. Demokraattisissa oikeusvaltioissa kaltaisesi henkisesti sairaat kateelliset vietäisiin pakkohoitoon valtion toimesta, mutta tällaisessa banaanivaltiossa tuollainen raukkis saa tehdä kateellista ja katkeraa vainoamistaan vuosikausia.

Mutta et saa tuosta vainoamisestasi loppupelissä edes hyvää mieltä, koska itsekin tiedät olevasi vain ja ainoastaan kateellinen ja katkera itseäsi lahjakkaamman taiteilijan henkisesti sairas vainoaja!