Kristillinen tv-kanava yleiseen valtakunnalliseen jakeluun

Antero Svartgård

/ #17

18.03.2009 18:08

"Et halua. Juu, et. Huomaa taas kun vastaan kysymyksiin jotka eivät ole osoitettu sinulle."

- Kysymyksiin? Mistä kysymyksistä oikein puhut?

"Jos puhumme kristillisestä, kirkosta niin mitä luulet mikä kirkko? Et näytä vain haluavan ymmärtää logikkaani ja haluat taas vain v*****lla. Ja kyllä olet osin oikeassa se on sanoman kannattajien vastuu maksaa siitä mitä he haluavat."

- Niin, en tosiaankaan ymmärrä. Haluaisitko selittää?

"Ja missä vaiheessa sanoin että tiedän elämän ytimestä? Jos katsot tarkkaan: "...että kristinusko on AINOA oikea tie..."."

- Huomaan olleeni väärässä. Anteeksi.

"Saisinko kysyä mistä *?#¤%!"# sinä puhut? Taas alat kuulostamaan VÄHÄN liian elitistiseltä kaikkine "uuuh... minä olen tutustunut erittäin hyvin kaikkeen. Sinä et ole ollenkaan perehtynyt aiheeseen" Mistä sinä tiedät mitä olen lukenut ja opiskellut? Taaskaan et mäytä hyväksyvän toisten mielipiteitä. Kertoisitko mistä tämä johtuu?

- En väitä tietäväni mitä olet lukenut tai opiskellut, mutta väitän ettet ole perehtynyt uskonnonfilosofiaan juuri lainkaan. Hyväksyn kyllä muiden mielipiteet, kunhan ne ovat asiallisia ja perusteltuja. En voi hyväksyä lausumia, jotka perustuvat epärationaaliseen antipatiaan.