Kristillinen tv-kanava yleiseen valtakunnalliseen jakeluun

Antero Svartgård

/ #25

20.03.2009 17:07

"Hetkinen, mitä kantoja?"

- Tarkoitatko ettet muista milloin olisit täällä lausunut omia mielipiteitäsi?

"Onhan. Radiosta ei tarvitse maksaa "radiolupamaksua" ja se muutenkin on täysin ilmainen, Lehdistä tarvitsee maksaa tilaus ja televisiosta tv-lupamaksu."

- Televisiolupamaksulla rahoitetaan pelkästään YLEn ohjelmia. Olen kyllä periaatteessa sitä mieltä että jos kristitylle televisiokanavalle löytyy halua, niin sen pitäisi olla riippumaton YLEstä, mutta en näe kristillisille televisio-ohjelmille mitään estettä. Logiikka olisi sama kuin sanoisi "Historianseurat maksakoot historiadokumenttinsa itse!". YLE on kanava, jonka tulee tarjota ohjelmia niin monelle maulle kuin mahdollista, myös kristityille. (Jos joku nyt vaatii ateistisia ohjelmia, niin voin sanoa että joulun aikaan sellainen itse asiassa tuli YLEltä. Argumentit eivät olleet kovinkaan vahvoja, mutta en itse loukkaantunut siitä. Pyöritin vain silmiäni ja vaihdoin kanavaa)

"Ei kyl taida olla. Minä vain leikin yhtä tyhmää kuin sinäkin."

- Taisi leikki sitten mennä vähän liian hyvin :P Mutta myönnät siis omat puutteesi keskustelussa? Hyvä juttu!