Kuntoriihi punasiltaan!!!!

J Iskari

/ #28 Kunnanjohtajan vastaus turhaan länkytykseen..

22.04.2015 10:00

"Ari Ranta-aho Kunnanjohtajana muutamama kommentti: kunta on tehnyt kaiken voitavan ja vähän enemmänkin, jotta kuntoriihi olisi voinut jatkaa toimintaansa uudessa kauppakeskuksessa, johon tulee joka tapauksessa uusi kuntosali ja keilahalli. Pettymys oli suuri kun Jarkko ilmoitti yllättäen kesken neuvotteluiden lopettavansa yritystoimintansa. Kunta oli taannut Jarkolle että "tilapäiset" väistötilat löytyvät kunnes kauppakeskus on valmis (keväällä 2016). On valitettavaa ja harmillista että kunnan yritysystävällisyys kyseenalaistetaan vajavaisilla tiedoilla tilanteessa jossa kuntaan saadaan 100 uutta työpaikkaa ja rakennusaika antaa työtä 120 ihmiselle. Ymmärrän, että jokainen yksilötasolta katsoo asioita omasta näkökulmastaan. Aina kaikki ei näytä ulkoapäin hyvältä.Kunnalla ei ole todellakaan mitään Jarkkoa vastaan enkä usko että Jarkkokaan tätä kiistää!. Vielä korostan, että normistot ja lainsäädäntö on kaikille samat ja niiden noudattaminen koskee myös Muuramen kuntaa."