Tuottajalle reilumpi osuus ruoan hinnasta - Producenterna är värda ett rättvisare pris för maten

Vieras

/ #43

23.04.2015 20:42

Allekirjoitin, koska raskaimman työn ja suurimman yritystaloudellisen riskin kantavat viljelijät, mutta silti he saavat pienimmän katteen. Allekirjoitin, koska maaseudun todelliset työntekijät ansaitsevat suuremman arvostuksen. Allekirjoitin, koska haluan kotimaista ruokaa kehä III:sen sisäpuolelle myös ensi vuonna. Allekirjoitin, koska arvostan kotimaisen ruoan puhtautta ja laatua, sekä voin luottaa että kotimainen ruoantuotannon valvonta on laadukasta suhteessa ulkomaihin. Allekirjoitin, koska en halua ruokani olevan tuotettu viljelijöiden, eläinten tms hyvinvoinnin kustannuksella. Allekirjoitin, koska haluan syödä eettisesti tuotettua ruokaa ilman, että joudun ostamaan luomua. Allekirjoitin, koska ihmisten elämisen kuluista ruoka näyttäytyy yhä pienenevässä määrin suhteessa tuloihin. Allekirjoitin, koska mielestäni hinnalla kilpaileminen tuottajia riistäen on mautonta ja liian pitkälle mennyttä (onhan hinta vain yksi monista markkinointi- ja kilpailukeinoista).