Maahanmuuttajien tuet

kkkkk

/ #2458 On se kumma......!

26.04.2015 05:22

On se kumma, että suomalainen opiskelija saa opintotuki+asumislisä= alle 400€/kk.

(Näin minun kohdalla, äitini on yksinhuoltaja kahdeksalle lapselle, äitini on tällä hetkellä myös opiskelemassa ja ottaen huomioon myös, että äitini ja pikkusisarukset asuvat omakotitalossa josta maksetaan vielä lainaa. Itse asun vuokra-asunnossa kihlattuni kanssa, joka on työtön.)

Maahanmuuttajat saavat huomattavasti enemmän rahaa. Kaupungilla huomaa, kun joku mamu-tyttö kävelee päällään kallis takki, kalliit kengät, kallis laukku.

Tuo on aivan törkeää! Meille ei jää melkein mitään rahaa käteen, kun maksamme vuokran, kaikki laskut mitkä liittyy sähköön, auton maksut... Hyvä, että saan ostettua itselleni edes hiusponnareita!! En saa ostettua itselleni minkäänlaisia kesävaatteita tulevalle kesälle, vaatteeni alkavat olla päivänsä nähneitä, topit reikäisiä. Mutta kun suomalaisille ei voi myöntää enempää tukea, että rahaa jää antaa mamuille ihan tyhjästä.

Mamuille tarkoitettuja koulutuksia on Suomessa, miksei he käy siellä? Siellä opetellaan Suomea. He vain laiskottelevat päivät pitkät, tuhlaavat suomalaisten rahoja ja kaiken lisäksi haukkuvat, hakkaavat, raiskaavat ja tappavat suomalaisia!

Aivan törkeää!!

Minä siedän vain sellaiset mamut, jotka elävät maassa maan tavalla ja käyvät joko koulua tunnollisesti tai käyvät töissä ja tosissaan yrittävät ja haluavat oppia suomea.