Teiskolaisille varmistettava palveluiden saavutettavuus

Kiukkuinen teiskolainen

/ #23 Seuraavaksi kenties Guggenheim-museo Tampereelle

13.05.2015 17:51

Lähes ilmainen Särkänniemen kupeen tunneli onkin jo saatu mukavaan vaiheeseen: 2½ metriä vettä puskee tunneliin jokaisen yön aikana ja työmiehet äyskäröivät nestettä aamunavauksenaan pois. Lisäksi muuan tunnelin yläpuolelle jäänyt kerrostalo on kallistunut tähän mennessä vasta 17 senttimetriä maankamarastaan ylälaitaansa. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Ja puoliksi tehty... No, se on ihan ok.

No, eipä tuo mitään, kun teiskolaisiltahan voi aina ottaa hiukan lisää näidenkin hullutuksien toteuttamiseen. Ratikkakin tulee muuten olemaan kertakaikkisen helmi ratkaisu: Kaikkien idästä ja pohjoisesta tulevien bussien päätepysäkit on Teiskontiellä Keskussairaalalla, joten sillä mukavalla korotetulla taksalla pääsee vain Teiskontielle. Siinä sitten saa leppoisasti kärvistellä pysäkillä vaihtoa ratikkaan.

No, onhan Teiskosta tehty kohtuullinen loppusijoituskohde juopoille ja syrjäytyneille, kun heidät on täytynyt siistiä pois Nekalasta ja muista aiemmin pahamaineisista kaupunginosista. Pidetään Tampere siistinä!