Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen

Savonlinna

/ #13

28.01.2007 22:15

Jos tulee asumaan Suomeen muualta, sais luvan edes käydä töissä tai koulussa, eikä elää suomalaisten verorahoilla (en hyväksy kyllä sitäkään että suomalaiset mm juopot käyvät tyyliin sossusta rahaa viinaan ym)!! Jos pystyy elättää ittensä Suomessa, nii sit olkuut vaan, mutta eläkööt sit myös Suomalaisen kulttuurin mukaan. Ei Suomessa naisten pidä katsoa maahan ku kävellään miesten ohi! Ehei, Suomessa mielellään juuri katsotaan vastaan tulevaa (tähän jotkut sanovat että asia ei ole näin, mutta itse ainakin katson melkein aina vastaantulevia silmiin). Ja Suomessahan on kohteliasta katsoa silmiin jos esim jutellaan tai tervehditään! Saisivat ensin maahanmuuttajat ym opetella suomen kielen ja kulttuurin ennen tänne tulemista ja hankkia töitä tai opiskelija paikka edes.. Läheisessä lasten päivähoitokodissa on kuulema 8-9 vuotiaita somali lapsia, jotka eivät osaa suomea sanaakaan. Kehumista ei ole äidissäkään, oli kuulema lyönyt molempia lapsiaan kun oli niitä tullut hakemaan iltapäivällä. Ja vain siksi, että tyttö lapsi oli käynyt kertomassa että poika oli tehnyt jotain tuhmaa. Ensin oli saanut tyttö korvilleen ja sitten poika heti perään. Kaverini (joka oli työharjoittelussa silloin) oli sanonut naiselle, että "Tällainen EI ole Suomessa laillista eikä muutenkaan oikea lasten kasvatus tapa.". Nainen oli vain hymyillyt ja lähtenyt riepottamaan lapsia pois. Että siihen malliin.
Ja nyt jos viel palaa itse aiheeseen eli maahanmuuttajiin jotka tekevät rikoksia niin minun puolesta vaikka siperiaan (sama kyllä koskee suomalaisia murhaajia, raiskaajia ja pedofiileja)..!