Joukkovoima hallituspolitiikkaa vastaan!

Vieras

/ #117

05.06.2015 20:01

Uusi hallitus on oikeistoliberalistin märkä uni: julkiset palvelut näivetetään pikkuhiljaa, koulutusta leikataan, työttömiä rankaistaan, palkansaajia kiristetään tekemään työtä entistä huonommilla ehdoilla, puhtaan luonnon ja ympäristön alasajo on aloitettu helpottamalla esim. kaivostoiminnan ympäristölupahakemusten nopeuttamista, kansalaisten valitusoikeutta kavennettu kaavahankkeissa sekä ELY-keskusten  menetetty päätösvalta kaava-asioissa. Suomen amerikkalaistaminen on alkanut vauhdilla. Koska yksi ihminen ei näille muutoksille mitään voi, on yritettävä suurella joukolla saada jotain aikaa ja pysäyttettävä kehitys, johon nyt olemme menossa. Suomen taloudellinen tilanne toimii nyt valtaa pitäville kepppihevosena yksityistää maassamme kaikki mahdollinen. Sama porukka ajaa meitä vauhdilla kohti vapaakauppasopimusta Yhdysvaltojen kanssa ja sitä kautta kasvottomien suuryritysten talutushihnaan.