YLEn mediamaksu

Riihimäki

/ #63 Yle - maksu

09.05.2009 20:02

Siis, jos mitenkään satutte muistamaan niin eläkeiän nostoa vastaan adressin tällä foorumilla allekirjoitti reilu satatuhatta ihmistä ihan muutaman päivän aikana.

Eikö tämä muka ole yhtä tärkeä asia, sillä aika monella ei ole edes koko (tv) toosaa saati sitten rahaa maksaa yhdelle televisiokanavalle rahaa monessa muodossa. (opiskelijt, eläkeläiset, televisiottomat ihmiset)

Entä kun olet yrittäjä, omistat kesäasunnon ja sinulla on talviasunnonkin. Maksat kolme kertaa 175 euroa ja siitä että tulee uusinnan uusinnan uusinta - vähintään noin 4-8 kertaa päivässä on uusintoja - huomioimatta uutisia, jotka ovat koko päivän kestäviä uusintoja samoin kuin säätiedoitukset. Montako uusinta siis saat päivittäin?

Joko korttimaksu Yle-kanaville tai valtion budjetista rahat Ylen rahoittamiseen, olisi ainakin oikeudenmukaista, kun jokainen maksaisi verotettavan tulon mukaan.

Joten ei muuta kuin kertomaan kavereille kyseisestä adressista ja lisää nimiä siihen. Uskon ja toivon, että omalla äänellä on merkitystä jos tarpeeksi moni ottaa kantaa.

Yle - maksu = mediamaksu tulee nousemaan joka tapauksessa vuosittain - se ei tule jäämään 175 euron suuruiseksi - uskokoon siihen ken haluaa.
Paras olisi kun sitä ei koskaan tulisikaan!