wwe takaisin suomen televisioon kanaville

Martti P
H

/ #340

30.01.2007 23:50

"no kuule martti P olen serannu kolme vuotta ja kattonu joka PPV:siitä lähtien ja hakenu netistä miljoonittain vanhoja PPV:tä Että sitten jos haluut vielä vittuilla"

-Ei paljoa kiinnosta (Oletko jaksanut katsoa kaikki DM:stä?!).

"enkä ymmärrä mitä ees teet täällä ku et oo varmaa sanonu mitään WWE:stä vaan valittanu joka asiata Elikkäs eiköhän herran ois aika lähteä pois jos sua ei kiinosta WWE"

-Köh köh, lue pari ylempää viestiä(ni).

"NO ihme olet lähettänyt wwe:stä martti p uutisia jotka ehkä kaikki tietää"

-NO ihme! Olet tajunnut jotain ihan itse! Ja uutiset kirjoitin lähinnä niille, jotka eivät wareta / seuraa muutenkaan mitään wwe sivuja. Mutta en kirjoita enää...

"tää on nimitääin tehty niille jotka Rakastaa WWE:tä"

-Heh, minä kun luulin, että tämä on tehty niille jotka haluavat wwe:n takaisin suomen tv -kanaville.

"http://www.dailymotion.com tossa sivustossa kannatta käydä siel on vähä kaikki hyvii WWE videoit esim uus Royal Rumble"

- Jes! Olen AINA halunnut katsoa wwe:tä ainakin kymmenessä 13 minuutin pätkissä, etenkin kun jokaisen pätkän lataaminen kestää ja kun katsot sitä ja osa 3 loppuu jonkun ottelun aikana ja joudun lataamaan seuraavan osan, niin ehdin melkein unohtaa mihin jäin. Jee! (Ok, tuo oli sarkastista, mutta itsekkin suosittelen DM:ää jos ei muuten pysty seuraamaan, mutta parhaimman version saa warettamalla).

Ja lopuksi voisin ilmoittaa, että jos ei seurani kelpaa niin voin olla tulemattakin! Ei tarvitse kuin käskeä minun pysyä poissa niin olen historiaa!