Adressi maahanmuuton hillitsemisen puolesta

X_Fin_X

/ #127 Miettikääs nyt kaikki kansalaiset.

29.08.2015 03:43

Facebook jakoja enemmänkun allekirjotuksia? hmm, eikö porukka osaa kirjottaa... Suomalaisten pitäisi viimeistään nyt herätä että oman kulttuurin ja kansalaisten vaaliminen ei ole muiden vihaamista, ja tälläsin perustein on aivan umpihullua ottaa näitä pakolaisia mitä nyt otetaan - työttömyys on hurjassa nousussa, joten turha ainakaan perustella että tarvitaan tänne lisää porukkaa töihin... Eipä ole tähän mennessä auttanut.

Koittakaa nyt suvaitsevaisetkin käsittää että ette te tässä mihinkään ääriliikkeeseen ole liittymässä, jonkilainen itsesuojeluvaisto pitäisi kuitenkin vielä suomalaisillakin olla? oma kansa ensin, jos haluatte auttaa muita auttakaa paikanpäällä... Ongelmien siirtäminen suomeen tekee vain haittaa suomelle, kulttuurien yhteensopimattomuus on todettu jo monesti.

Suosittelen myös googlaamaan suomen ja englannin kielisillä hakusanoilla minkälaista kaaosta tämä räjähdymäinen maahanmuutto ja kulttuurien epäsopu on aiheuttanut maailmanpelastaja ruotsissa.

Ei kannata myöskään sivuttaa tätä kirjoitusta mahdollisten kirjoitus virheideni perusteella, kello on 6:40 aamulla - en siis ole virkeimmilläni.