Adressi maahanmuuton hillitsemisen puolesta

Pelkällä opintotuella herroiksi elävä

/ #238 vmp

01.09.2015 13:55

On se hienoa että huudellaan siitä, että ihmiset karkaavat pelkurimaisesti sotaa jossa pitäisi "puolustaa isämmaata niinku meki tehtisin sillon talvisoras ku verettii ryssää turpaan" samalla unohtaen että siellä on vähän eri kuvio kuin Suomi-Venäjä paukutteluissa aikanaan. Helppohan se olisi valita puoli jos vaihtoehtoina ei olisi: ISIS joka tappaa jokaisen vastaantulevan, kapinalliset jotka tappavat jokaisen vastaantulevan tai vallankaappauksen jälkeen johtamaan päässyt tuntematon diktaattori joka tapattaa jokaisen vastaantulevan.

Myöskin on mukavaa että samat persuilijat ajavat opiskelijoiden/eläkeläisten parempaa tulotasoa, mutta sitten kun puhutaan leikkauksista tai verojennostosta, siirrytäänkin samalle linjalle vasemmistosiipien kanssa: "EI MEIÄN RAHOJA PRKLE!1! VEROT ON JO MUUTENKIN ISOMMAT KUIN AMERIIIKAS" Ottakaahan nyt kullannuput huomioon että tottakai pitää olla helvetin isot verot, että saadaan maksettua edes suomalaiset sossun vakioasiakaat, ilmainen koulutus, lähestulkoon ilmainen terveydenhuolto jne. jne. Muualla opiskelijat/eläkeläiset/työttömät ei saa mitään muuta kuin turpaan ja täällä kehdataan huutaa ettei valtio anna tarpeeksi rahaa, jotta pääsisi baariin kolmesti viikossa.

Tämä jälkimmäinen rahaulina lähinnä sen takia, ettei se pakolaisten muutama (tai vaikka muutama kymmenen[ehkä jopa sata]) miljoonaa euroa paljoa kutita housuissa, kun valtionbudjekti on muutenkin 5 miljardia alijäämäinen. Aika monta terveyskeskusta ja koulua saadaan pistää pois käytöstä että päästään edes lähelle sellaista tilannetta, missä voitaisiin hyvällä omallatunnolla vaatia työttömille "parempaa elintasoa" missä ei mitään vikaa ole ollut tähänkään asti. Älkää ostako osamaksulla monen kymmenen tuhannen euron autoa joka vuosi älkääkä käyttäkö kaikkea rahaa turhuuksiin niin hyvin riittää.