Adressi Israelin tueksi!

Joel Martin
Vantaa

/ #168

29.07.2009 11:15

(Jos olisi adressi päin vastaiseen asiaan, menisin siihen allekirjoittamaan. Lukekaa tämä...)

Lainaus: Juhani Kauhaniemeltä:

Siis voi Kuusamon kynttilät. Pahoittelen seuraavaa ilmaustani jo etukäteen. MITEN SAAKELISSA KUKAAN VOI OLLA SITÄ MIELTÄ, ETTÄ PITÄISI TUKEA NYKYMAAILMAN ROISTOVALTIOTA NIMELTÄ ISRAEL. OLETTEKO TE TIETÄMÄTTÖMIÄ VAI TYHMIÄ?

Okei. Palestiinalaiset ampuvat paljon raketteja Israelin puolelle ja se on väärin, eikös olekin? Vaan eipä olekaan! NE maat, joita Palestiinalaiset pommittavat ovat heidän omiaan. Ne maat joihin palestiinalaiset pääasiassa ampuvat raketteja ovat heidän omia maitaan, jotka Israel varasti vuoden 1948 itsenäistymissodassa. YK oli tuolloin asettanut rajat Israelin ja Palestiinalaisten välillä. Israel kuitenkin tuli, tappoi ja otti enemmän kuin mitä YK-sopimus salli eikä vieläkään ole luovuttanut varastamiaan maita. Näin ollen Israel itse on yksin syyllinen siihen, että heitä pommitetaan raketeilla. Antakoon varastamansa maat takaisin ja rauha saapuu.

Israelin voimankäyttö Palestiinalaisia vastaan on täysin hyväksymätöntä. Israel taistelu Gazassa on kuin muurahaisten tappoa kranaateilla. Israelilaiset tietoisesti pommittavat tarpeettoman rajuilla aseilla Palestiinaa. Lisäksi he myös tarkoituksellisesti ampuvat siviilikohteita ja harjoittavat umpimähkään ammuntaa. Jos ette usko lukekaa Helsingin Sanomat 9.1.2009 Ulkomaat osio B1.
Lisäksi tapposuhteet ovat ihan päin mäntyä. Ajatelkaas nyt. Israelissa kuolee silloin tällöin joku ihminen varastetulla maalla johonkin palestiinalaisten omatekoiseen rakettiin. Israel vastaa lähettämällä parikymmentä tonnia ohjuksia Palestiinaan mikä tappaa parikymmentä palestiinalaista. Tämä on faktaa ja esimerkiksi tässäkin meneillään olevassa sodassa suhde on 13 kuollutta Israelilaista vastaan 820 kuollutta Palestiinalaisista (satoja kuolleita lapsia) ja 3300 haavoittunutta. Tiedot ovat peräisin 11.1.2009 http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Israel+varoitti+kiihdytt%C3%A4v%C3%A4ns%C3%A4+sotaa+Etel%C3%A4-Gazassa/1135242641643 . Palestiinalaiset eivät ole koskaan yhteensäkään tappaneet näin monta Israelilaista – ja tämä on vain yksi niistä monista sodista, joita Israel on sotinut Palestiinaa vastaan.

Israel ampuu YK:n alaisia kouluja, sairaaloita, päiväkoteja ja muita infrastruktuurin viimeisiä rippeitä on raukkamaista ja täysin epäinhimillistä. Israel ampuu YK:n avustus saattuetta, josta oli selkeästi ilmoitettu (ks. Helsingin Sanomat 9.1.2009 Ulkomaat osio B1). Israel on itse tämän sodan aloittanut ja ainoa joka sen voi lopettaa, mutta se vain jatkaa tappamista kuin natsit ikään. Ja minä en kuuntele mitään sellaista sontaa jossa väitetään, että jumala on … blah blah blah antanut Israelin pyhälle blah blah kansalle oikeuden asua siellä. Yhtäläillä minä voin keksiä uskonnon ja sanoa, että sinun kylppärisi kuuluu minulle ja pommitan talosi, jos et sitä anna. Lisäksi sen pitäisi olla sinun mielestäsi oikeutettua.

Jos tässä jokin on roistovaltio, niin sen nimi on Israel. Tämän sodan ainoat todelliset kärsijät ovat Palestiinalaiset ja jos Israel kärsii, niin on se heidän omaa syytään. Mielestäni Israel syyllistyy tällä hetkellä vieläpä täysin perusteettomaan kansanmurhaan ja näin ollen ansaitsee vain rangaistuksia ja syytteet rikoksista ihmisyyttä vastaan.

Kommentoi adressia




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…